.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفت مصوبه مخابراتی و پستی در مازندران

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات گفت: هیات دولت در دور دوم سفر خود به استان مازندران، هفت مصوبه در حوزه پست و مخابرات را به تصویب رساند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسکانیوز ، مهندس محمد خواجه‌پور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: نصب 30 هزار شماره تلفن ثابت برای نقاط کمتر توسعه یافته و همچنین نصب و راه‌اندازی 420 تلفن همگانی در نقاط مختلف و مورد نیاز مردم از جمله این مصوبات است.
وی افزود: از دیگر مصوبات این سفر می‌توان به نصب و راه‌اندازی 21 سایت تلفن همراه (BTS) برای توسعه این شبکه، تجهیز و راه‌اندازی 20 دفتر ICT روستایی و نصب تجهیزات دیتا در شهر شیرود اشاره کرد.
معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات با بیان این مطلب که در ابتدا ایجاد 50 کیلومتر فیبر نوری برای استان مازندران در نظر گرفته شده بود، خاطرنشان کرد: به منظور تکمیل شبکه زیرساخت مورد نیاز این استان مقرر شد 150 کیلومتر فیبر نوری در نقاط مورد نیاز ، ایجاد شود.
خواجه پور در خصوص مصوبات حوزه پستی تصریح کرد: نصب پلاک‌کوبی 10 رقمی، بازسازی،‌تعمیر و تجهیز مراکز مبادله مرسولات پستی در سطح استان و به روز کردن سیستم اتوماسیون بخش حاکمیتی نیز از مصوبات حوزه پستی است.
وی ادامه داد: برای اجرای این مصوبات، 17 میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده که 40 درصد آن از سوی استان و مابقی از سوی شرکت پست تامین خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی درباره مصوبات دور اول سفرهای استانی هیات دولت به مازندران نیز گفت: تمامی مصوبات دور اول سفرها به این استان، 100 درصد اجرایی شده است.
وی با بیان این مطلب که روند اجرای مصوبات استانی هر دو ماه یکبار به اطلاع معاونت اجرایی رئیس جمهور می‌رسد تاکید کرد: در برخی از حوزه‌ها تا کنون کل مصوبات برنامه چهارم توسعه کشور اجرایی شده است.
خواجه ‌پور با بیان این مطلب که درخواست‌های مردم در دور دوم سفرها نسبت به دور اول کمتر شده است، اظهار داشت: علی‌رغم کاهش درخواست‌ها، حضور مردم در استقبال از هیات دولت بسیار پررنگ‌تر و باشکوه‌تر از دور اول بود که این موضوع نشان دهند مشخص شدن نتایج مثبت مصوبات در نخستین سفر استانی به مازندران است.
وی افزود: در دور اول سفرهای استانی دولت به استان مازندران، 381 درخواست در حوزه‌ مخابرات و پست از سوی مردم مطرح شد که کمتر از یک درصد آنها مربوط به نارضایتی از ارایه سرویس بوده است.
معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی با بیان این مطلب که مراجعان در حوزه مخابرات و پست و در دور دوم سفر استانی به یک دهم کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: تمامی سوال‌های سفر نخست مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ‌های آنها نیز برای سوال‌کنندگان ارسال شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.159 seconds.